Důležité informace
Organizace provozu MŠ
Orientační časový harmonogram vzdělávání:
6:00 – 8:00 příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě je možno přivádět či odvádět děti v jiný čas)
6:00 – 9:30 hry a činnosti dle volby dětí, vzdělávací činnosti, pohybové aktivity,
individuální péče, hygiena, dopolední přesnídávka
9:30 – 11:30 příprava na pobyt venku, pobyt venku
11:30 – 11:45 příchody i odchody dětí z/do MŠ před obědem (po předchozí dohodě)
11:45 -12:20 hygiena, oběd, příprava na odpolední odpočinek, příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě)
12:30 -14:15 poslech pohádky, spánek, odpočinek, relaxace na lůžku i mimo lůžko, klidové činnosti
14:15 -14:45 postupné probouzení a vstávání, hygiena, svačina
14:45 – 16:30 hry a zájmová činnost, pobyt na zahradě, příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě)
Předškolní vzdělávání dětí probíhá v základním (obvyklém) denním režimu, který může být pozměněn v případě uskutečňování specifických a doplňkových programů.
Obvyklý denní režim:
Spontánní hry – uplatňují se od příchodu do školky do odpoledních hodin, zahrnují prostor pro individuální péči věnovanou dítěti a individuální činnosti, hru dětí
Řízené činnosti – možnost uplatnění v průběhu celého dne (nejvíce v dopoledních hodinách),komunitní kruh, jazykové chvilky, individuální činnosti s dětmi se specifickými potřebami, skupinové činnosti apod.
Pohybové aktivity – jsou zařazovány v průběhu dopoledních činností včetně ranního cvičení, při pobytu venku (školní zahrada, hřiště, tělocvična, příroda) jsou uplatňovány pohybové chvilky
Relaxační činnosti, spánek – podle individuálních potřeb dítěte