více informací
Zavřít
Zpět

Důležité informace

  Organizace provozu MŠ

Orientační časový harmonogram vzdělávání:

6:00 – 8:00    příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě je možno přivádět či odvádět děti v jiný čas)

6:00 – 9:30       hry a činnosti dle volby dětí, vzdělávací činnosti, pohybové aktivity,

                          individuální péče, hygiena, dopolední přesnídávka

9:30 – 11:30      příprava na pobyt venku, pobyt venku

11:30 – 11:45    příchody i odchody dětí z/do MŠ před obědem (po předchozí dohodě)

11:45 -12:20    hygiena, oběd, příprava na odpolední odpočinek, příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě)

12:30 -14:15     poslech pohádky, spánek, odpočinek, relaxace na lůžku i mimo lůžko, klidové  činnosti

14:15 -14:45     postupné probouzení a vstávání, hygiena, svačina

14:45 – 16:30   hry a zájmová činnost, pobyt na zahradě, příchody i odchody dětí z/do MŠ (po předchozí dohodě)

Předškolní vzdělávání dětí probíhá v základním (obvyklém) denním režimu, který může být pozměněn v případě uskutečňování specifických a doplňkových programů.

Obvyklý denní režim:

Spontánní hry – uplatňují se od příchodu do školky do odpoledních hodin, zahrnují prostor pro individuální péči věnovanou dítěti a individuální činnosti, hru dětí

Řízené činnosti – možnost uplatnění v průběhu celého dne (nejvíce v dopoledních hodinách),komunitní kruh, jazykové chvilky, individuální činnosti s dětmi se specifickými potřebami, skupinové činnosti apod.

Pohybové aktivity – jsou zařazovány v průběhu dopoledních činností včetně ranního cvičení, při pobytu venku (školní zahrada, hřiště, tělocvična, příroda) jsou uplatňovány pohybové chvilky

Relaxační činnosti, spánek – podle individuálních potřeb dítěte

Specifické a doplňkové programy:

Seznamování s vodou, výuka plavání, míčové hry, cvičení v tělocvičně, návštěvy divadel, výjezdy na eko výlety, kulturní vystoupení, účast na výtvarných soutěžích aj. Organizace těchto aktivit probíhá podle předem naplánovaného časového rozvrhu a zadaných pravidel tak, aby nebyly porušeny základní podmínky vzdělávání.
Za příznivého počasí tráví děti při pobytu venku nejméně dvě hodiny (je přínosné prodloužení pobytu venku i v odpoledních hodinách). Vynechání pobytu venku je možné v nepříznivém počasí – silný vítr nebo déšť, mlha, znečištěné ovzduší, teplota pod -100C, stejně tak vysoké teploty v letních měsících. Po obědě probíhá klidový režim respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku, s dětmi předškolními a OŠD. Organizace provozu je vymezena školním a organizačním řádem. Pedagogové zatěžují děti přiměřeně, v rámci možností dětí s relaxací kdykoli si dítě žádá či je pro něho potřebná.  Je respektováno osobní soukromí dětí. Adaptační proces je otevřen individuálním potřebám dítěte a rodiny. Délka a způsob adaptace se řeší s rodiči individuálně.

Dny otevřených dveří

Srdečně Vás zveme k nám do školky, kde si děti mohou pohrát a prohlédnout si naše prostory. Těšíme se na Vás.

Více informací

Čtenářská gramotnost

Kliknutím na nadpis článku zobrazíte více informací.

Více informací

Saunování 3. třída

Děti ze 3. třídy mají možnost pravidelného saunování.            Začínáme 11.2. 2025. Budeme chodit každé úterý na Aquadrom. Více info u p.učitelky.

Více informací